با مشاوره تحول دیجیتال، فناوری را با فرآیند کسب و کار خود ترکیب کنید

به غیر از راه حل های داده، مشاوران فناوری اطلاعات فناوری های دیگری را برای افزایش کارایی به فرآیند کسب و کار یک شرکت ارائه می دهند. این بسیار فراتر از ساخت یک برنامه برای یک فروشگاه اینترنتی یا ادغام یک سیستم CRM در عملیات خدمات مشتری است.

مشاور تحول دیجیتال بر انتخاب ترکیب مناسبی از فناوری‌ها، فرآیندها و شیوه‌هایی متمرکز است که به کسب‌وکارها در دستیابی به اهداف خود برای بهینه‌سازی، اتوماسیون، پایداری و غیره کمک می‌کند. بالاخره، مشاور دیجیتال اگر پلی بین کسب‌وکار و نوآوری نباشد، چیست؟

مشاوران با داشتن تخصص فنی قوی می توانند مرتبط ترین فناوری هایی را که می توانند فرآیندهای تجاری سنتی را متحول کنند، شناسایی کنند. این دگرگونی‌ها می‌توانند تأثیرات مختلفی بر کسب‌وکار داشته باشند - گردش کار را خودکار و بهینه می‌کنند، کارایی را بهبود می‌بخشند، هزینه را کاهش می‌دهند، امنیت و ایمنی را افزایش می‌دهند، حتی کل فرآیند کسب‌وکار را برای همیشه بازسازی می‌کنند.

فهرست بلندبالایی از فناوری‌هایی وجود دارد که می‌توانند در چنین تحولاتی نقش داشته باشند، از جمله فناوری اینترنت اشیا برای اتصال بهتر مردم، دستگاه‌ها و کل اکوسیستم‌ها، روباتیک، هوش مصنوعی پیشرفته و راه‌حل‌های ربات چت برای خودکارسازی فرآیندها و رهایی افراد از کارهای روزمره.

به نیازهای مشتری رسیدگی کنید و از روندهای طراحی پیروی کنید

امروزه هر کسب و کاری اهمیت طراحی و نقش تجربه کاربر در فروش، وفاداری مشتری و رشد کسب و کار را به ویژه در بخش B2C درک می کند. در واقع، طراحی با کیفیت خوب به یک مزیت رقابتی برای بسیاری از شرکت‌ها تبدیل شده است زیرا مستقیماً بر تبدیل، جذب مشتری و حفظ مشتری در بسیاری از صنایع تأثیر می‌گذارد.

با این حال، همگامی با روند طراحی و نظارت بر رفتار مشتری در حال تغییر، کار آسانی برای شرکت‌های غیر فناوری، به عنوان مثال، در بانکداری یا خرده‌فروشی نیست.

این زمانی است که تجزیه و تحلیل استراتژی محصول دیجیتال وارد عمل می شود. نه تنها مشاوران در تجربه کاربری، الگوهای رفتاری مشتری تخصص بالایی دارند و می دانند طراحی بصری چیست. مشاوران حرفه ای فناوری اطلاعات می توانند تجزیه و تحلیل سفارشی را برای یک شرکت خاص انجام دهند، سفرهای مشتری را مطالعه کنند، خطاهای UX را پیدا کنند و فرصت های بهبود را شناسایی کنند. آن‌ها بهترین شیوه‌های طراحی، گرایش‌ها، فناوری را ترکیب می‌کنند و یک استراتژی طراحی UX مناسب برای ساخت یک سرویس یا محصول دیجیتال بهتر ایجاد می‌کنند.

مشاوره کسب و کار دیجیتال به حفظ مرتبط بودن در بازار کمک می کند

طراحی تنها حوزه ای نیست که همیشه تغییر می کند. فن‌آوری‌های در حال پیشرفت، نفوذ رسانه‌های اجتماعی، چشم‌انداز رقابتی که به سرعت در حال تغییر است، شرکت‌ها را به رقابتی برای مرتبط ماندن می‌کشاند. خدمات مشاوره دیجیتال می تواند به پیروزی در این مسابقه نیز کمک کند.

مشاوران می‌دانند که چگونه کانال‌های دیجیتالی جدید را افزایش داده و کشف کنند، بهترین محصولات و پلتفرم‌های دیجیتال خاص صنعت را دریافت کنند، استراتژی یکپارچه‌سازی ایجاد کنند و از تغییرات رقابتی به نفع مشتریان خود استفاده کنند.

بنابراین، با یک مشاوره کسب و کار دیجیتال ماهر در کنار خود، یک شرکت شانس بیشتری برای افزایش دسترسی مشتری با استفاده از فناوری‌ها و کانال‌های نوظهور، ارتقاء سطح پلتفرم‌های جدید و ایجاد یک تجربه یکپارچه برای مشتریان خود در سراسر وب، موبایل، اینترنت اشیا، ابزارهای پوشیدنی و غیره به دست می‌آورد. .

بهینه سازی هزینه و کاهش ریسک

هر سفر تحول دیجیتال، اعم از گسترش حضور آنلاین، اتوماسیون، پذیرش فناوری‌های جدید یا ساخت محصولات یا خدمات دیجیتال جدید، مستلزم سرمایه‌گذاری و خطراتی است.

شرکت ها استراتژی های مختلفی را برای به حداقل رساندن این ریسک ها و بهینه سازی هزینه ها انتخاب می کنند. برخی تصمیم می گیرند که برای حفظ کنترل بهتر، نیازهای IT و تجزیه و تحلیل خود را در داخل مدیریت کنند. برخی دیگر منابع خود را با استفاده از خدمات تقویت تیم فناوری گسترش می دهند.

بسیاری از شرکت‌ها و سازمان‌ها، عمدتاً آن‌هایی که مدتی در رقابت دیجیتالی بوده‌اند، برای بهینه‌سازی تلاش‌ها و کاهش هزینه‌ها، در خدمات مشاوره کسب‌وکار دیجیتال سرمایه‌گذاری می‌کنند. غول‌هایی مانند UPS، Renault و 7 Eleven استراتژی‌های تحول دیجیتال خود را به Oracle، Microsoft و IBM برون‌سپاری می‌کنند، حتی اگر تیم‌های IT خود را دارند. ناگفته نماند شرکت‌های کوچک‌تر و استارت‌آپ‌هایی که اغلب برای رسیدن به اهداف خود کاملاً به تجربه شرکت‌های مشاور فناوری تکیه می‌کنند.

اهمیت یافتن یک شریک قابل اعتماد

یافتن شریکی که نه تنها خدمات مشاوره تحول دیجیتال و استراتژی ارائه دهد، بلکه بتواند به یک ارائه دهنده فناوری قابل اعتماد تبدیل شود، آسان نیست. برخی از مشتریان به دنبال تخصص در حوزه خود هستند، برخی دیگر تجربه و ظرفیت کلی ارائه دهندگان را ارزیابی می کنند. در بسیاری از موارد، عوامل تعیین کننده برای انتخاب یک مشاور دیجیتال نزدیکی، عدم وجود مرزهای ارتباطی و اصطکاک فرهنگی است.

در بیش از یک دهه تجربه در زمینه دیجیتال، ما این شانس را داشتیم که به عنوان یک شرکت مشاوره فناوری اطلاعات و توسعه نرم افزار سفارشی با مشتریان مختلف SMB و سازمانی کار کنیم. از جمله برندهایی که ما به عنوان استراتژیست و تحلیلگر دیجیتال با آنها کار کرده ایم، می توان به Kantar، Printique، Oxford Languages ​​و بسیاری دیگر اشاره کرد.

Comments

Popular posts from this blog

نمودار سازمانی: تعریف و نقش

چه نوع فرهنگ سازمانی برای شما مناسب تر است؟

تصمیم گیری: 6 تکنیک موثر برای تصمیم گیری