مدیریت پروژه فرایند کسب و کار چیست؟

مدیریت کسب و کار بر سازماندهی، برنامه ریزی و تجزیه و تحلیل فعالیت های تجاری که برای مدیریت کارآمد و اداره یک کسب و کار لازم است، تمرکز دارد. شما خواهید آموخت که چه چیزی یک سازمان را در یک محیط تجاری اشباع شده جهانی موفق می کند و دانش و مهارت های مورد نیاز برای کار برای مشاغل در هر اندازه - از شرکت های چند ملیتی گرفته تا استارت آپ ها را به دست خواهید آورد.

چرا مدیریت بازرگانی بخوانیم؟

برای کارآفرینان مشتاق و رهبران کسب و کار، مدرک پروژه مدیریت فرایند کسب و کار به طور مداوم یک انتخاب محبوب است. این دانش و مهارت های آکادمیک را برای دنبال کردن فرصت های شغلی جهانی فراهم می کند و به شما کمک می کند تا درک گسترده ای از مشاغل و زمینه های خاص مانند امور مالی و منابع انسانی ایجاد کنید. اما اگر هنوز 100% مطمئن نیستید که مدرک مدیریت بازرگانی برای شما مناسب است، در اینجا پنج دلیل وجود دارد که شما را متقاعد می کند.

1. مهارت های مدیریت کلیدی را توسعه دهید

یکی از بزرگترین نکات برجسته تحصیل در رشته مدیریت بازرگانی، مهارت های کلیدی پروژه مدیریت فرایند کسب و کار است که به شما امکان می دهد برای هر سازمانی دارایی ارزشمندی باشید. شما مجموعه ای مهارت برای پاسخگویی به چالش ها و تحولات فعلی در تجارت و جامعه خواهید ساخت و به شما توانایی تصمیم گیری آگاهانه مدیریتی را می دهد که پیامدهای اخلاقی، اقتصادی و اجتماعی را در نظر می گیرد. برخی از این مهارت های ضروری مدیریت کسب و کار عبارتند از:

·        تفکر انتقادی و استراتژیک

·        ارتباط

·        حل مسئله

·        سازمان

·        ارائه

·        گزارش نویسی

·        رهبری

·        مدیریت پروژه.

2. اشتغال پذیری

دانشجویانی که برای تحصیل در رشته مدیریت بازرگانی در دانشگاه فارغ التحصیل می شوند با مهارت های قابل انتقال بسیار مطلوب و دانش تجاری قوی، دو موردی که مورد توجه کارفرمایان بالقوه است. با پیشرفت در درجه مدیریت کسب و کار خود، می توانید مسیر شغلی خود را شکل دهید و حوزه تخصصی کسب و کار مورد علاقه خود را انتخاب کنید، مانند کارآفرینی یا مدیریت منابع انسانی. فارغ التحصیلان مدیریت بازرگانی با فرصت های شغلی متنوعی در موارد زیر ارائه می شوند:

·        پروژه مدیریت فرایند کسب و کار

·        مشاوره

·        بازاریابی و تبلیغات

·        منابع انسانی

·        خرده فروشی و فروش

·        دارایی، مالیه، سرمایه گذاری.

3. مقدمه ای بر دنیای تجارت

مدرک مدیریت بازرگانی به شما کمک می کند تا دانش و درک عمیقی از عناصر اصلی تجارت و مدیریت کسب کنید - همچنین اگر تجربه قبلی نداشته باشید، این یک مقدمه عالی به دنیای تجارت است. این بینش‌های صنعتی مانند روندهای بازار و گزارش‌های صنعت را ارائه می‌دهد که می‌تواند ارزشمند باشد و شما تشویق می‌شوید تئوری آکادمیک را در موقعیت‌های تجاری واقعی به کار ببرید که به شما کمک می‌کند پس از فارغ‌التحصیل شدن، کار خود را شروع کنید.

4. رئیس خود باشید

نه تنها پس از فارغ التحصیلی فرصت های شغلی فوق العاده ای خواهید داشت، بلکه عناصر اصلی برای راه اندازی کسب و کار خود را نیز خواهید داشت - تنها چیزی که برای شروع به کار نیاز دارید یک ایده تجاری است. از طریق توسعه مهارت های کارآفرینی خود و توانایی آزمایش هر ایده تجاری که ممکن است داشته باشید، مدرک مدیریت کسب و کار شما را در مسیر تبدیل شدن به رئیس خود قرار می دهد - حتی ممکن است شریک تجاری آینده خود را در دانشگاه ملاقات کنید.

دانشگاه هایی مانند کینگستون، فعالیت های فوق برنامه تخصصی را برای کمک به کارآفرینان مشتاقی که می خواهند کسب و کار خود را راه اندازی کنند، ارائه می دهند. می‌توانید از سخنرانان مهمان الهام‌بخشی که کسب‌وکارهای چند میلیون پوندی را اداره می‌کنند استفاده کنید و حتی ایده‌های تجاری خود را از طریق مسابقه سالانه ایده‌های روشن دانشگاه به داوران متخصص ارائه دهید - ۱۰۰۰ پوند برای برنده شدن وجود دارد.

5. در مورد چندین رشته بیاموزید

اگر 100% مطمئن نیستید که می‌خواهید آینده شغلی‌تان چه باشد، یا فقط می‌خواهید دانش گسترده‌ای داشته باشید، پس مدرک مدیریت بازرگانی یک انتخاب عالی است. شما یک نمای کلی از عملکردهای اصلی کسب و کار را که به موفقیت یک تجارت کمک می کند، یاد خواهید گرفت و سپس اغلب می توانید در زمینه ای که انتخاب می کنید تخصص داشته باشید. اینها معمولاً عبارتند از:

·        مدیریت منابع انسانی

·        کارآفرینی

·        دارایی، مالیه، سرمایه گذاری

·        عملیات خدماتی

زمینه های دیگری که ممکن است مطالعه کنید می تواند مشاوره، مدیریت زنجیره تامین یا حتی تجارت جهانی باشد. هنگامی که با مدرک مدیریت بازرگانی فارغ التحصیل می شوید، به عنوان یک دانشجوی جامع با دانش متنوع از دنیای تجارت فارغ التحصیل می شوید.

Comments

Popular posts from this blog

5 روش مورد استفاده برای ارزیابی منابع انسانی در سال 2020

تصمیم گیری: 6 تکنیک موثر برای تصمیم گیری

مدیریت دانش موثر در 5 مرحله