استراتژی برند چیست و چرا به آن نیاز دارید؟

 


نام تجاری یکی از حیاتی ترین جنبه های استراتژی کسب و کار است و یک مزیت رقابتی پایدار را فراهم می کند. مشاوره برندسازی به یک کسب و کار اجازه می دهد تا محصولات و خدمات خود را از محصولات رقبا متمایز کند. اقتصاد دیجیتال دسترسی کسب‌وکارهای کوچک را به متخصصان برندسازی آسان‌تر کرده و از برندسازی به روشی معنادار استفاده می‌کند.

استراتژی برند چیست؟

برای درک استراتژی برند، ابتدا باید مشاوره برندسازی را درک کرد. به زبان ساده، برندسازی فرآیند کمی کردن ارزش و اعتبار یک سازمان، محصول یا خدمات است. این مجموعه مشخصی از ویژگی ها، مزایا و ویژگی هایی است که یک برند خاص را تعریف می کند. بسیاری از مردم اغلب در مورد برندسازی و بازاریابی گیج می شوند.

مشاور برند سازی چیزی است که بازاریابی را هدایت می کند زیرا برندسازی استراتژیک است و بازاریابی تاکتیکی است.

در مقابل، استراتژی برند قوانین و رهنمودهایی را در مورد چگونگی، چه چیزی، کجا، چه زمانی و به چه کسی پیام های برند خود را ارسال می کند، تعریف می کند. یک استراتژی برند به خوبی تعریف شده و اجرا شده منجر به پیام برند ثابت، ارتباط عاطفی قوی با مشتریان و ارزش ویژه برند می شود.

چرا به یک استراتژی برند نیاز دارید؟

ما در دنیایی زندگی می‌کنیم که توسط ادراک هدایت می‌شود و برندها نظرات مشتریان را درباره اعتبار، محصولات، شهرت و تجربه مشتری نشان می‌دهند. یک استراتژی برند ضروری است زیرا شفافیت در مورد چشم انداز رقابتی، موقعیت بازار و انتظارات مشتری را فراهم می کند. این اطلاعات برای توسعه استراتژی‌های بازاریابی مؤثر و تنظیم دقیق پیام‌های بازاریابی برای به حداکثر رساندن رقابت‌پذیری و ایجاد برندهای قوی بسیار مهم است. برندسازی با بهبود شناخت نام، ایجاد اعتبار و اعتماد، افزایش اثربخشی تبلیغات و الهام بخشیدن به کارکنان، عملکرد و سودآوری برند را به طور قابل توجهی افزایش می‌دهد.

چگونه می توانیم کمک کنیم؟

ما به کسب‌وکارها از هر نوع کمک می‌کنیم تا با یادگیری درباره کسب‌وکار، تاریخچه و اهداف، استراتژی برند خود را توسعه دهند. ما درک می کنیم که نام تجاری فراتر از یک لوگوی تجاری یا طرح رنگ است.

ما استراتژی‌های برند را توسعه می‌دهیم که به وضوح اهداف کوتاه‌مدت و بلندمدت، کانال‌های ارتباطی و تأثیر بر ارزش ویژه برند را شناسایی می‌کند. پیام برند برای اطمینان از همسویی با ماموریت و ارزش های برند پالایش می شود. پیام برند واضح، کلیدی برای پر کردن شکاف بین استراتژی برند و پیام برند است.

ما با یادگیری در مورد شما، آنچه کسب و کار شما را منحصر به فرد می کند، نقاط قوت و ضعف، رقابت، مخاطبان هدف و فرصت ها شروع می کنیم.

ما یک بررسی جامع از ارتباطات بازاریابی شما برای ارزیابی هویت برند موجود شما انجام می دهیم.

ما ارزش پیشنهادی برند و همچنین موقعیت‌یابی را بررسی می‌کنیم.

ما ویژگی هایی را شناسایی و تعریف می کنیم که برند شما را از رقبا متمایز می کند و چگونه می توان از این ویژگی ها برای به دست آوردن مزیت رقابتی پایدار استفاده کرد.

ما از درک دقیق خود از بازاریابی دیجیتال، اجتماعی و موبایل و همچنین بازاریابی سنتی استفاده می کنیم تا پیام برندی را ایجاد کنیم که با استراتژی کلی برند سازگار و منسجم باشد.

ما عناصر هویت بصری مانند آرم ها، برچسب ها و رنگ ها را بررسی می کنیم تا مطمئن شویم که با اهداف کسب و کار شما همسو هستند.

سپس یک استراتژی جامع برندسازی و یک هویت برند جدید ایجاد می کنیم که تغییرات شناسایی شده توسط جلسات ممیزی و کشف برند را در بر می گیرد.

ما مطمئن می شویم که استراتژی بازاریابی با استراتژی برندسازی همسو باشد.

چیزی که ما پیشنهاد میدیم

·        استراتژی برند و برنامه ریزی

·        موقعیت یابی برند

·        توسعه پیشنهاد برند

·        استراتژی معماری برند

·        تجزیه و تحلیل سبد برند

·        پسوندهای برند

·        استراتژی برندسازی مشترک

سایت منبع

Comments

Popular posts from this blog

نمودار سازمانی: تعریف و نقش

چه نوع فرهنگ سازمانی برای شما مناسب تر است؟

تصمیم گیری: 6 تکنیک موثر برای تصمیم گیری