استراتژی های بازاریابی 2022 برای رونق کسب و کارهای کوچک

حقیقت این است که آنچه شما را در کسب و کار به این نقطه رساند، احتمالاً شما را به سطح بعدی نخواهد رساند. اگر احساس می کنید گیر افتاده اید، به مبارزه بپیوندید. بیشتر کارآفرینان آنقدر مشغول کار «در» کسب و کار خود هستند که در «روی» کسب و کار خود کار نمی کنند. در نتیجه برخورد با عملیات روزانه یک شرکت که شامل نگهداری مشتری، تقاضاهای زنجیره تامین و موارد دیگر می شود، اغلب از به کارگیری استراتژی های بازاریابی مناسب که به رشد کسب و کار ما کمک می کند غفلت می کنیم.

برای انجام آن چه کاری لازم است؟ به زبان ساده، برای لحظه ای باید یک قدم به عقب برگردید. شما باید مکانیزم های اساسی پیام خود را تجزیه و تحلیل کنید و درک کنید که چگونه می توانید به طور مؤثر به مخاطبان بزرگتری دست پیدا کنید بدون اینکه پیراهن خود را گم کنید. راز همه اینها؟ مهم نیست از چه استراتژی بازاریابی استفاده می کنید، اگر قیف فروش موثری نداشته باشید و تبدیل های خود را بهینه نکنید، فقط پول را دور می ریزید.

برای خواندن مطالب بیشتر در مورد استراتژی بازاریابی کلیک کنید.

از تبلیغات فیسبوک با هدف گذاری مجدد استفاده کنید.

یکی از قوی‌ترین روش‌هایی که این روزها می‌توانید برای بازاریابی تقریباً هر چیزی استفاده کنید، تبلیغات فیس‌بوک هستند. با فیس بوک، می توانید به یک مخاطب بسیار خاص دسترسی پیدا کنید و می توانید این کار را خیلی راحت انجام دهید. شما می توانید بر اساس علاقه، سن، وضعیت روابط، موقعیت جغرافیایی و بسیاری موارد دیگر هدف قرار دهید.

 تمرکز بر تبدیل ها و هدف گذاری مجدد از طریق پیکسل ها. اگر نمی‌دانید چگونه فیس‌بوک پیکسل را در سایت خود نصب کنید، حتماً باید همین الان یاد بگیرید که چگونه این کار را انجام دهید. حتی اگر تبلیغات فیس بوک را اجرا نمی کنید، می توانید مخاطبان خود را با یک پیکسل بسازید.

پیکسل‌ها همه کسانی را که به سایت شما می‌آیند را ردیابی می‌کنند، و می‌توانید مخاطبان سفارشی اطراف آنها بسازید. برای مثال، اگر محتوایی در مورد نحوه یادگیری رانندگی یک کامیون نیمه‌کامیونی ارسال می‌کنید و بازدیدکنندگان را با پیکسل‌ها ردیابی می‌کنید، سپس می‌توانید گواهینامه رانندگی کامیون را برای افرادی که قبلاً به آن علاقه نشان داده‌اند، به دلیل بازدید از آن صفحه خاص، عرضه کنید. و تبدیل های شما سر به فلک می کشد.

از LinkedIn به روش درست استفاده کنید.

آیا ویدیویی در پروفایل لینکدین خود دارید؟ آیا می دانستید که می توانید به راحتی یکی را اضافه کنید؟ چرا برای معرفی خود و کسب و کارتان وقت نمی گذارید. آن را به توضیحات نمایه خود پیوند دهید. این یک راه آسان برای بازاریابی منفعلانه کسب و کار شما است، و زمانی که به درستی انجام شود، می تواند به نتایج تکان دهنده ای منجر شود.

اگر اتصالات زیادی در لینکدین دارید و واقعاً در آنجا پست نمی‌گذارید، فوراً شروع کنید. شما می توانید به مخاطبان زیادی دسترسی پیدا کنید، به خصوص زمانی که پست های شما در فضای مجازی منتشر می شوند. این مکان عالی برای انتقال سفر کارآفرینی است. در مورد چالش های خود صحبت کنید و داستان بگویید. هرچه داستان‌های شما مؤثرتر باشد، وقتی ویروسی می‌شوید، پتانسیل شما بیشتر خواهد بود.

همچنین می توانید با سایر مشاغل ارتباط برقرار کرده و با کارآفرینان همفکر در لینکدین همکاری کنید. این یک منبع عالی برای همه چیزهای تجاری است و بسیاری از مردم این موضوع را نادیده می گیرند.

 یک برنامه وابسته ایجاد کنید.

اکثر مردم قدرت بازاریابی وابسته را درک نمی کنند. شرکت های وابسته می توانند سوخت عظیمی برای رشد فراهم کنند. اما نزدیک شدن به شرکای مناسب همیشه به این راحتی نیست. اگر می خواهید وابسته بزرگتر شما را جدی بگیرد، باید تبدیل خوبی داشته باشید.

من متوجه شده ام که پیمایش در میدان مین وابسته می تواند مشکل باشد. پشتکار می‌خواهد و برای گذراندن آن سختی واقعی لازم است. بسیاری از ما پس از چند ناکامی ناامید می شویم، اما نمی توانید اجازه دهید که احساسات در رابطه با وابستگی مانع شوند. یک برنامه وابسته بسازید و شروع به ارتباط با افراد وابسته احتمالی کنید که می توانند به شما کمک کنند.

بسیاری از وب سایت ها وجود دارند که می توانید از آنها استفاده کنید، مانند JVZoo E. Brian Ross، یا ClickBank and Commission Junction از Tim and Eileen Barber.

از دنباله های بازاریابی ایمیلی استفاده کنید

بخشی از هر قیف فروش خوب، دنباله بازاریابی ایمیلی است. اینها پیام های خودکاری هستند که پس از عضویت در لیست شما برای کاربران ارسال می شود. از دنباله ایمیل خود برای ایجاد رابطه با مشترک استفاده کنید. معتبر و شفاف باشد. و سفر خود را منتقل کنید.

از پاسخ ها و کلیک های ایمیل برای بخش بندی لیست خود استفاده کنید. برای مثال، اگر شخصی روی یک لینک خاص کلیک کند، به وضوح به چیزی علاقه نشان داده است. آن مشترک را تگ کنید تا بعداً برای آنها بازاریابی کنید. اگر کسی خرید کرد، او را به عنوان خریدار تگ کنید. شناسایی خریداران و علایق مشترکین شما برای بخش بندی بسیار مهم است.

وقتی پخش را ارسال می کنید، تست تقسیم را انجام دهید. همه چیز را تقسیم کنید، در واقع، تا زمانی که ماشه را نکشید و واقعاً آن را آزمایش نکنید، هرگز نمی‌دانید چه چیزی مؤثرتر است. این به شما کمک می کند تا درک کنید که مخاطبان شما به چه چیزی بهتر پاسخ می دهند، و شما را به یک ارتباط بهتر تبدیل می کند و بهتر می توانید به مشتریان خود بفروشید.

Comments

Popular posts from this blog

نمودار سازمانی: تعریف و نقش

چه نوع فرهنگ سازمانی برای شما مناسب تر است؟

تصمیم گیری: 6 تکنیک موثر برای تصمیم گیری